2009年7月28日火曜日

突然フォローしているひとが0人に!? twitter怪奇現象


どぶたすです。

先日 twitter をはじめて、700人ほどフォローさせてもらい、Time Lineをエンジョイしていました。
しかし本日7/28の昼間に、突然フォローしている人が0人になってしまいました。
TLには何も流れてきません。

@dobutasで reply をくれた方に教えていただき、web画面をみたところ
こういうふうになっていました。

正直びっくりです。

これからどうしたらいいんでしょうか?

とほほほ。

でもめげません。ぼくはがんばるよ。


追加情報をいただきました。


によると

For some time, the follower and following counts we display have been incorrect for some folks. We’re soon to push a change that will address this issue. This means that the count you see in your sidebar should match what you see on your follower and following

pages.

However, a consequence of this change is that follower counts will drop for some people. In particular, those with large followings may see significant changes as we correct for spam accounts and data inconsistencies. No legitimate followings

should be affected—we’re just cleaning up artifacts in the system.


とのことですね。
しばらくまってみよう。


さらに追加情報:7/28 20時
戻りました!







Twitter、なおったー、よかったー

0 件のコメント:

コメントを投稿